Chrome  در پی Firefox درخواستهای مربوط به اعلان سایت را در نسخه 80، خنثی میکند

با انتشار Chrome 80 در ماه فوریه ، کاربران "یک رابط کاربری جدید و ساکت کننده اجازه اطلاع رسانی" را مشاهده می کنند که باعث کاهش وقفه در درخواست های اطلاع رسانی می شود.

گوگل دیروز اعلام کرد که Chrome در چهار هفته ، هدایت Firefox را دنبال می کند و درخواست های مزاحم وب سایت ها را برای خنثی کردن کاربران با اعلان ها کاهش می دهد.

PJ McLachlan ، گوگل نوشت: "برای محافظت از اعلان ها به عنوان یک سرویس مفید . Chrome 80 تحت شرایط خاص ، UI [رابط کاربری] جدید و ساکت تر اجازه نامه اعلان را نشان می دهد که باعث کاهش وقفه [درخواست] درخواست های اجازه اعلان می شود." مدیر محصول ، در 7 ژانویه ارسال به وبلاگ شرکت .

Chrome 80 قرار است 4 فوریه منتشر شود.

کاری که Firefox انجام می دهد

موزیلا سازنده فایرفاکس این هفته نسخه 72 را به بازار عرضه کرد. بالا در لیست ویژگی های جدید مرورگر: پایان دادن به پاپ های مزاحم و مبهم صفحه از سایت هایی که درخواست ارسال اعلان های آینده کاربر را دارند.

Firefox 72 مانع از ظهور بیشتر این پنجره های بازشو می شود. در عوض ، مرورگر یک حباب گفتار کارتونی کوچک را در نوار آدرس نمایش می دهد ، سپس به طور خلاصه آن را برای توجه جابجا می کند. کاربر می تواند آن را نادیده بگیرد - ترک حباب در جای خود - یا هر زمان دیگری با آن تعامل داشته باشد تا پنجره بازشو را نشان دهد و تصمیم بگیرد که آیا اعلان ها را از سایت قبول می کند یا خیر.

شکایت موزیلا درباره درخواست تجدیدنظر در سایت ، به دو واقعیت استناد کرد . اول ، اکثر قریب به اتفاق درخواست ها رد می شوند - درنهایت ، 99٪ ، طبق تحقیقات شرکت - و دوم ، پاپ آپ ها جریان کاری کاربر را مختل می کنند.

مشکل کروم هم همین مشکل را دارد

گوگل لحن آشتی بخش تر را تنظیم کرد. مک لچلان با فراخوانی نوتیفیکیشن ها "یک قابلیت اساسی" برای برخی برنامه های وب ، همچنین گفت هدف Google از "محافظت از اعلان ها به عنوان یک سرویس مفید برای کاربران" است. 

Chrome 80 با درخواست های سایت مشابه Firefox 72 برخورد خواهد کرد. به جای اینکه سایتها اجازه می دهند پنجره های بازشو را در صفحه قرار دهند و اجازه ارسال اعلان را صادر کنند ، Chrome 80 به آنچه گوگل "UI بی صدا" نامیده می شود ، دارای نماد زنگ هشدار با یک صفحه می باشد. اعتصاب از طریق در Chrome برای دسک تاپ ، نماد در نزدیکی لبه سمت راست نوار آدرس ظاهر می شود. (در Chrome Mobile ، در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد.) اولین باری که Chrome UI بی سیم را ارائه می دهد ، یک گفتگوی درون مرورگر ، که می تواند رد شود ، این ویژگی را توضیح می دهد.

کاربران می توانند با استفاده از گزینه جدید موجود در تنظیمات> پیشرفته> حفظ حریم خصوصی و امنیت> تنظیمات سایت> اعلان ها ، UI درخواست اعلان جدید را بصورت دستی درگیر کنند . تنظیم کلید "استفاده از پیام های ساکت تر (جلوگیری از اعلان جلوگیری از قطع دسترسی شما)" مسدود کننده پنجره بازشو را روشن می کند.

Google همچنین UI ساکت تر را برای برخی از کاربران بطور خودکار فعال می کند. مک لاچلان گفت ، افرادی که درخواست های اعلان را "به طور مکرر رد می کنند" به صورت خودکار ثبت نام می کنند. Google به طور خودکار برخی از سایت ها را نیز خاموش خواهد کرد.

مک لاچلان اضافه کرد: "سایت هایی با نرخ پذیرش بسیار پایین به صورت خودکار در نوارهای ساکت تر ثبت می شوند." "پس از بهبود تجربه کاربر ، آنها به طور خودکار کنترل نخواهند شد."

مک لاچلان با انتقاد از سایت هایی که درخواست اجازه اعلان را دارند خاموش است ، و گفت که این وب سایت ها معمولاً نرخ پذیرش بسیار پایینی دارند. وی نوشت: "ما توصیه می كنیم كه وب سایت ها صبر كنند تا كاربران زمینه را فهمیده و از دریافت اعلان ها قبل از درخواست مجوز ، سود ببرند."

Google غالباً از Chrome برای مجبور کردن وب سایت ها برای ایجاد تغییراتی استفاده کرده است که غول جستجو معتقد است به طور کلی برای وب مفید است. مثال بارز فشار گوگل برای گرفتن سایتها برای اتخاذ HTTPS بود. شرکت Mountain View ، کالیفرنیا در همان جا از همان تاکتیک استفاده می کند ، سایت هایی را که دستورالعمل های آن را رعایت نمی کنند - هرچه در آخر باشند - در درخواست های اعلان مجازات می کنند. این می تواند چوب را به دلیل تسلط کروم در بازار مرورگر بدست آورد: در ماه دسامبر ، 66.6٪ از کل فعالیت های مرورگر رایانه شخصی به Chrome اعتبار داده شد و هر رقیبی را تحت الشعاع قرار داد  )نزدیکترین رقیب Firefox بود که 8.4٪ کمتری از آن داشت(

رویکرد Firefox به دلیل ساده ای که کمتر کسی باعث ایجاد تغییر در تهدیدهای موزیلا و سهم مرورگر کوچک آن می شود ، زحمت تلاش برای تأثیرگذاری بر وب سایتها را در شیوه های اعلان خود ندارد. از طرف دیگر ، باید از Chrome پیروی کرد. خودداری از خطرات تا حد زیادی از دست دادن کنترل درخواستهای اطلاع رسانی.

گوگل دلیلی را برای اینكه سرگرمی های اعلان کمتر مزاحم و مخل كننده باشند ، نشان می دهد: هر چیزی كه كاربران را به سمت كارهایی از قبیل جستجوی وب - كه سپس تبلیغات گوگل را نمایش می دهند - متمرکز سازد ، و حواسش به كارهای غیرمجاز نباشد ، خط مشی اصلی این شرکت را بهتر می كند.

 

 


تکنولوژی مجازی سازی ، ,اعلان ,های ,chrome ,ها ,سایت ,می دهد ,درخواست های ,می شود ,می کند ,اعلان هامنبع

تعریف اصطلاح مجازی سازی شبکه

مجازی سازی شبکه

آینده سخت افزار رایانه شخصی شما

بررسی صفحه کلید مکانیکی بی سیم

اندازه گیری اندازهAMD Ryzen Mobile 4000

هکرها به طور فزاینده سازمانهایی را هدف قرار می دهند

Wi-Fi 6 کم کم قدرت میگیرد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای املاک مجله دلتا shishebarghi کارویس تخفیف اطلاعات مفید دکتر سلام اه های تست زنی ونوس مهرآهنگ زرتشت-فروش پیانو دیجیتال,فروش گیتار,خرید ویولن,گیتار,راهنمای خرید پیانو